Nombre total de pages vues

dimanche 8 mai 2011

Aripi de pisica de mare cu sos de macris



Pisica de mare este un sortiment de peste a carui carne este alba si foarte gustoasa. Pisica de mare poate fi gatita la fel cum procedam cu oricare alt peste. De fapt,se mananca doar aripile,care nu au oase,doar niste cartilaje dispuse in forma de evantai care se elimina cu usurinta. Carnea este fina si fara grasime,dar trebuie asociata cu un sos . 

INGREDIENTE

4 aripi de pisica de mare 

2doua legaturi bune de macris

200ml smantana lichida

1/2 pahar de vin alb sec

unt

sare,piper

ulei de masline

ierburi de Provence

4 felii de lamaie



MOD DE PREPARARE

Aripile mele de pisica au fost congelate...





Deci...le-am decongelat si le-am uscat


Le-am asezat pe fiecare pe cate o bucata de folie de aluminiu cu ulei de masline,câte o felie de lamaie,sare,piper si ierburi de Provence.Am incins cuptorul.


Le-am impachetat si le-am dat la cuptor pentru 20 de minute.


Macrisul,l-am spalat in apa rece,scurs si tocat.




In tigaie,am pus la topit o bucata de unt,am calit macrisul tocat la foc mic.




Cand acesta a devenit usor brun,am adaugat vinul,sare si piper.


Am lasat 2-3 minute sa se evapore putin vinul,am adaugat smantana lichida si am lasat la foc mic pana a inceput sa fiarba.În cateva minute este gata.




Am scos pestele din cuptor,am pus sosul peste el si am servit cu cartofi natur.


Pofta buna !




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire