Nombre total de pages vues

samedi 17 septembre 2011

Tarta "Ratatouille"

  

INGREDIENTE

o foaie aluat de foietaj

o jumatate de vanata

o jumatate de dovlecel

o ceapa 

o rosie

ardei gras

3 ciuperci

masline negre

3 oua

100ml smantana lichida

cateva frunze de busuioc verde

    sare,piper,cimbru

MOD DE PREPARARE

Am curat ceapa si am tocat-o julien.
Celelalte legume le-am spalat si tocat.
Am pus la calit in ulei ceapa si ardeiul gras.Am adaugat apoi cuburile de vanata si dovlecel.

Eu am pus si cateva bucatele de friptura de curcan ramasa,apoi am adaugat rosia taiata felii.
Am asezonat cu sare,piper si cimbru si am lasat sa se raceasca putin.

Am incins cuptorul.Am batut ouale cu smantana lichida si frunzele de busuioc taiate marunt.



Am asezat aluatul de foietaj in tava,am intepat din loc in loc si am adaugat compozitia de legume.Ciupercile taiate felii le-am asezat deasupra,precum si maslinele .
Am adaugat compozitia cu oua deasupra si am dat la cuptor pentru 30 minute.


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire