Nombre total de pages vues

samedi 17 septembre 2011

Cheese-cake cu cirese fara coacere



Iata un desert care va place cu siguranta tuturor iubitorilor de prajituri cu brânza. Pentru aceasta prajitura am folosit forme individuale de patiserie, dar merge intr-o singura forma mare !


Ingrediente:


pentru fondul de biscuiti : 250g biscuiti simpli, 30g fistic, 160g unt moale
pentru compotul de cirese : 250-300g cirese curatate de samburi, 50g zahar
pentru crema de branza : 400g branza Mascarpone(sau Philadelphia sau Ricotta), 200ml frisca, 100g zahar, vanilie sau zahar vanilat, 2 foi de gelatina, 2linguri de sirop de cirese recuperat din compotul de cirese.
pentru jeleul de cirese : 100g cirese (ceea ce ramane de la compotul de cirese + cirese crude curatate de samburi), o lingura de zahar, o foaie de gelatina, o lingurita de lichior (de cirese, de preferat)


Mod de preparare:




Am sfaramat biscuitii si fisticul, le-am pus impreuna intr-un bol si le-am amestecat bine cu untul moale.
Am asezat fondul de biscuiti in formele de patiserie si am tasat bine ! Le-am pus la frigider pana cand a fost gata crema.




Pentru compotul de cirese, am pus ciresele cu zaharul intr-o craticioara pe foc mic, timp de 10 minute, amestecand continuu. Am scurs ciresele de sirop si le-am pus deoparte.














Am batut cu mixerul, branza cu zaharul, frisca si vanilia, pana la obtinerea unui preparat omogen.
Am hidratat gelatina in apa rece, apoi am stors-o si am adaugat-o in 2 linguri de sirop de cirese caldut. Am amestecat bine pana la dizolvarea totala a acesteia.


Am adaugat apoi acest sirop in crema de branza si am batut bine cu mixerul.




Am scos formele din frigider cu fondul de biscuiti si am adaugat in fiecare, cate un strat de crema. Am dispus apoi, in fiecare, cateva cirese din compot, dupa care am adaugat restul de crema, pastrand un mic spatiu pentru jeleul de cirese. Am nivelat bine suprafata si am dat la frigider.







In acest timp, am preparat jeleul de cirese : am mixat ciresele ramase din compot cu restul de cirese crude si zaharul, am trecut produsul printr-o sita fina si am pastrat doar partea lichida pe care am incalzit-o putin pentru a adauga gelatina inmuiata si lichiorul.






Am dispus peste fiecare prajitura un strat de jeleu si am dat la frigider pentru cel putin 8 ore.














Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire